Witam cię serdecznie w Mglistym Zaułku! Naszego strażnika już znasz, ruszaj więc śmiało na zakupy.Wysoki koń o źrebięcej budowie z grzywą pinkie-punky, wiecznie mokrym ogonem i przenikliwym, bystrym spojrzeniem tęczowych oczu wiecznie gdzieś tu się kręci pod postacią granatowej plamy na granatowym tle. Bo żadne przestępstwo mu nie umknie, żadna próba oszustwa przy zakupie przedmiotu nie ujdzie płazem...Ale spokojnie, przybyszu! Przecież nie rozerwie cię od razu na strzępy, najwyżej upomni. Całkiem miły gościu, tutejszy pracownik-ochotnik. A, tylko czasem lubi robić psikusy i przemalowywać literki, albo nawet całkiem zmieniać ceny, więc miej się na baczności, gdy nadejdzie obniżka!
PS Wszystkie mikstury zrobione są z naturalnych składników rosnących dookoła, ale nie możemy zagwarantować, że nie zawierają heroinek, margaretek itp. itd....
Dział Druczkowy
Zmiana wizerunku (zdjęcia, nie rasy) - 40 SŁ
Zmiana rasy wraz z wizerunkiem - 60 SŁ
Zmiana imienia - 35 SŁ
Pokolorowanie imienia - 20 SŁ
Pokolorowanie imienia - 20 SŁ
Odmłodzenie o rok - 35 SŁ
Odmłodzenie o 2 lata - 45 SŁ
Odmłodzenie dla towarzysza o 2 lata - 70 SŁ
Odmłodzenie dla towarzysza o 4 lata - 130 SŁ
Postarzenie o rok - 25 SŁ
Postarzenie o 2 lata - 35 SŁ
Odmłodzenie dla towarzysza o 2 lata - 70 SŁ
Odmłodzenie dla towarzysza o 4 lata - 130 SŁ
Postarzenie o rok - 25 SŁ
Postarzenie o 2 lata - 35 SŁ
Zmiana płci - 120 SŁ
Zmiana rangi - 60 SŁ
Dodatkowa ranga - 100 SŁ
Wcielenie do Rady Starszych (powyżej 10 lat) - 30 SŁ
Przyspieszenie ciąży o 2 dni - 50 SŁ
Przedłużenie ciąży o 2 dni - 60 SŁ
Przedłużenie ciąży o 2 dni - 60 SŁ
Smar Wilczy Delicious (Odnawia 20 punktów dla ekwipunku) - 20 SŁ
Smar Żabi La Grande (Odnawia 40 punktów dla ekwipunku) - 40 SŁ
Smar Jeleni De Lux (Odnawia 60 punktów dla ekwipunku) - 60 SŁ
5 punktów sprawności - 20 SŁ
Smar Żabi La Grande (Odnawia 40 punktów dla ekwipunku) - 40 SŁ
Smar Jeleni De Lux (Odnawia 60 punktów dla ekwipunku) - 60 SŁ
5 punktów sprawności - 20 SŁ
Dział Mikstur Stałych
Curdimo
Działanie: Natychmiastowe osiągnięcie wieku dorosłego u nastolatka bądź źrebaka.
Efekty uboczne: -
Cena: 200 SŁ
Boslo
Działanie: Dorosły koń natychmiast staje się półrocznym źrebięciem.
Efekty uboczne: -
Cena: 150 SŁ
Efekty uboczne: Istnieje ryzyko, że klacz nie będzie już mogła więcej posiadać potomstwa.
Cena: 100 SŁ
Portero
Działanie: Samoistne zajście w ciążę.
Efekty uboczne: Niedozwolone dla klaczy poniżej 4 roku życia. Rasa źrebiąt=rasa matki +ewentualnie domieszka innej.
Cena: 150 SŁ
Avusia
Działanie: Klacz może zajść w ciążę po osiągnięciu 15 roku życia.
Efekty uboczne: -
Cena: 200 SŁ
Korda
Działanie: Pozwala na posiadanie 3 źrebiąt w jednej ciąży.
Efekty uboczne: Jest spora szansa, że jedno z nich zostanie kaleką.
Cena: 300 SŁ
Cenuninum
Działanie: Przeznaczona dla klaczy w ciąży. Zwiększa sprawność źrebaka/źrebiąt jako nastolatka/nastolatków o 15 punktów.
Efekty uboczne: Ujmuje matce losowo od 10 do nawet 50 punktów umiejętności.
Cena: 65 SŁ
Dunlok
Działanie: Postaci dorosłej co miesiąc przybywa pół roku zamiast jednego roku.
Efekty uboczne: Nie działa na źrebięta i nastolatków.
Cena: 370 SŁ
Charmeres
Działanie: Cofa działanie jakiejkolwiek mikstury, oprócz Dasforkkio, Sohos, Hurfy, Toskani oraz Lunital.
Efekty uboczne: Lekki zawrót głowy.
Cena: 120 SŁ
Dział Mikstur Epizodycznych
Hurfa
Działanie: Wskrzeszenie postaci zmarłej nie dalej, jak dwa miesiące temu.
Efekty uboczne: Wskrzeszony nie będzie mógł posiadać własnego potomstwa. Jego wiek zostanie zatrzymany w momencie, w którym umarł, wygląd również się nie zmieni, jednak od tego momentu zostaje mu 12 lat życia, bez względu na wiek.
Cena: 800 SŁ
Dasforkkio
Działanie: Postać zostaje natychmiastowo uwolniona od wszelkich marów przeszłości. (Amnezja)
Efekty uboczne: -
Cena: 120 SŁ
Wenkovurs
Działanie: Chroni przed działaniem jakichkolwiek innych mikstur przez realny tydzień.
Efekty uboczne: -
Cena: 250 SŁ
Fesko
Działanie: Czyni postać na okres jednego Temstel Dotood Niezwyciężoną. Dosłownie. Wygrasz z każdym, niezależnie od swojej sprawności i innych czynników.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią. Ponadto tuż po ustąpieniu działania odjęte zostaje 20 punktów sprawności.
Cena: 350 SŁ
Sonkor
Działanie: Pozwala ,,oszukać system" i wywołać walkę między nastolatkiem a dowolnym dorosłym koniem w klanie, i na odwrót, podczas jednego Temtsel Dotood.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią.
Cena: 60 SŁ
Zarra
Działanie: Daje ci przewagę w razie remisu, niezależnie od ilości pszenicy, na czas jednego Temtsel Dotood.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią.
Cena: 50 SŁ
Lunital
Działanie: Po podaniu w opowiadaniu danemu koniowi usypia on na czas 3 fabularnych dni.
Efekty uboczne: -
Cena: 60 SŁ
Muti
Działanie: Rozsmarowany i wmasowany na całym ciele doskonale maskuje w każdym otoczeniu. Jedynie ptasie oko zdoła delikwenta wypatrzeć.
Efekty uboczne: Nie zmywa się przez jedną fabularną dobę, po tym czasie wystarczy jedno muśnięcie wodą.
Cena: 50 SŁ
Avangard
Działanie: Pozwala na wymianę jednego przedmiotu na inny lub kilka o tej samej łącznej wartości.
Efekty uboczne: -
Cena: 15 SŁ
Telundernum
Działanie: Pozwala przewidzieć najbliższą przyszłość. Konkretniej przepowiednię otrzymujemy w postaci wiadomości od administratora. Rzecz jasna możemy tę informację zamieścić w opowiadaniu.
Efekty uboczne: Ryzyko utraty wzroku lub słuchu u postaci.
Cena: 50 SŁ
Mystel
Działanie: Pozwala na czytanie w myślach jednej wybranej postaci. Działa przez fabularną dobę.
Efekty uboczne: Postać musi zachować zdobyte w ten sposób informacje dla siebie.
Cena: 200 SŁ
Cena: 200 SŁ
Boslo
Działanie: Dorosły koń natychmiast staje się półrocznym źrebięciem.
Efekty uboczne: -
Cena: 150 SŁ
Toskani
Działanie: Poronienie (usunięcie ciąży).Efekty uboczne: Istnieje ryzyko, że klacz nie będzie już mogła więcej posiadać potomstwa.
Cena: 100 SŁ
Portero
Działanie: Samoistne zajście w ciążę.
Efekty uboczne: Niedozwolone dla klaczy poniżej 4 roku życia. Rasa źrebiąt=rasa matki +ewentualnie domieszka innej.
Cena: 150 SŁ
Avusia
Działanie: Klacz może zajść w ciążę po osiągnięciu 15 roku życia.
Efekty uboczne: -
Cena: 200 SŁ
Korda
Działanie: Pozwala na posiadanie 3 źrebiąt w jednej ciąży.
Efekty uboczne: Jest spora szansa, że jedno z nich zostanie kaleką.
Cena: 300 SŁ
Cenuninum
Działanie: Przeznaczona dla klaczy w ciąży. Zwiększa sprawność źrebaka/źrebiąt jako nastolatka/nastolatków o 15 punktów.
Efekty uboczne: Ujmuje matce losowo od 10 do nawet 50 punktów umiejętności.
Cena: 65 SŁ
Dunlok
Działanie: Postaci dorosłej co miesiąc przybywa pół roku zamiast jednego roku.
Efekty uboczne: Nie działa na źrebięta i nastolatków.
Cena: 370 SŁ
Charmeres
Działanie: Cofa działanie jakiejkolwiek mikstury, oprócz Dasforkkio, Sohos, Hurfy, Toskani oraz Lunital.
Efekty uboczne: Lekki zawrót głowy.
Cena: 120 SŁ
Dział Mikstur Epizodycznych
Hurfa
Działanie: Wskrzeszenie postaci zmarłej nie dalej, jak dwa miesiące temu.
Efekty uboczne: Wskrzeszony nie będzie mógł posiadać własnego potomstwa. Jego wiek zostanie zatrzymany w momencie, w którym umarł, wygląd również się nie zmieni, jednak od tego momentu zostaje mu 12 lat życia, bez względu na wiek.
Cena: 800 SŁ
Dasforkkio
Działanie: Postać zostaje natychmiastowo uwolniona od wszelkich marów przeszłości. (Amnezja)
Efekty uboczne: -
Cena: 120 SŁ
Wenkovurs
Działanie: Chroni przed działaniem jakichkolwiek innych mikstur przez realny tydzień.
Efekty uboczne: -
Cena: 250 SŁ
Fesko
Działanie: Czyni postać na okres jednego Temstel Dotood Niezwyciężoną. Dosłownie. Wygrasz z każdym, niezależnie od swojej sprawności i innych czynników.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią. Ponadto tuż po ustąpieniu działania odjęte zostaje 20 punktów sprawności.
Cena: 350 SŁ
Sonkor
Działanie: Pozwala ,,oszukać system" i wywołać walkę między nastolatkiem a dowolnym dorosłym koniem w klanie, i na odwrót, podczas jednego Temtsel Dotood.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią.
Cena: 60 SŁ
Zarra
Działanie: Daje ci przewagę w razie remisu, niezależnie od ilości pszenicy, na czas jednego Temtsel Dotood.
Efekty uboczne: Przedawkowanie grozi śmiercią.
Cena: 50 SŁ
Lunital
Działanie: Po podaniu w opowiadaniu danemu koniowi usypia on na czas 3 fabularnych dni.
Efekty uboczne: -
Cena: 60 SŁ
Muti
Działanie: Rozsmarowany i wmasowany na całym ciele doskonale maskuje w każdym otoczeniu. Jedynie ptasie oko zdoła delikwenta wypatrzeć.
Efekty uboczne: Nie zmywa się przez jedną fabularną dobę, po tym czasie wystarczy jedno muśnięcie wodą.
Cena: 50 SŁ
Incrementum (autorstwa Azor)
Działanie: Pozwala na zmniejszenie swoich rozmiarów trzykrotnie na dwie fabularne doby.
Efekty uboczne: Z każdym użyciem wzrost pijącego zmniejsza się o 5 cm.
Cena: 40 SŁ
Makoko
Działanie: Pozwala na zwiększenie swoich rozmiarów trzykrotnie na dwie fabularne doby.
Efekty uboczne: Z każdym użyciem wzrost pijącego zwiększa się o 5 cm.
Cena: 50 SŁ
Aspectum (autorstwa Azor)
Działanie: Działa jak noktowizor przez jedną fabularną noc.
Efekty uboczne: -
Cena: 30 SŁ
Oratio
Działanie: Pozwala swobodnie komunikować się z ludźmi przez jedną fabularną dobę.
Efekty uboczne: -
Cena: 100 SŁ
Makoko
Działanie: Pozwala na zwiększenie swoich rozmiarów trzykrotnie na dwie fabularne doby.
Efekty uboczne: Z każdym użyciem wzrost pijącego zwiększa się o 5 cm.
Cena: 50 SŁ
Aspectum (autorstwa Azor)
Działanie: Działa jak noktowizor przez jedną fabularną noc.
Efekty uboczne: -
Cena: 30 SŁ
Oratio
Działanie: Pozwala swobodnie komunikować się z ludźmi przez jedną fabularną dobę.
Efekty uboczne: -
Cena: 100 SŁ
Avangard
Działanie: Pozwala na wymianę jednego przedmiotu na inny lub kilka o tej samej łącznej wartości.
Efekty uboczne: -
Cena: 15 SŁ
Telundernum
Działanie: Pozwala przewidzieć najbliższą przyszłość. Konkretniej przepowiednię otrzymujemy w postaci wiadomości od administratora. Rzecz jasna możemy tę informację zamieścić w opowiadaniu.
Efekty uboczne: Ryzyko utraty wzroku lub słuchu u postaci.
Cena: 50 SŁ
Mystel
Działanie: Pozwala na czytanie w myślach jednej wybranej postaci. Działa przez fabularną dobę.
Efekty uboczne: Postać musi zachować zdobyte w ten sposób informacje dla siebie.
Cena: 200 SŁ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz